Träning

Nu är det länge sedan jag skrev här, typ ett år sedan.
 
 
Dags för mig att börja träna och ta tag i mig själv.
Det menas med att börja tänka på mitt egna bästa och min hälsa, träna, äta och försöka
göra bra val.
Började förra tisdagen, sprang 4 km på 25 min. Kan säga att jag var helt död!
Idag sprang jag 2 km, och det gick bra.
Jag blir avskräckt när jag tänker på att springa 4 km igen.
Så, planen är att springa 2 alt 3 km ett par ggr till så att det blir enklare att orka
4 km.
Eftersom jag orkade 4 km första gången jag sprang tror/hoppas jag inte att det kommer ta
så lång tid innan jag klarar det, utan att känna att jag ska dö.
 
Tänker att någon slags träning varrannan dag eller iaf 3 ggr i veckan får räcka i början.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback