tisdag.

Tisdagar kan nog vara veckans tråkigaste dag.
Egentligen borde man se till att alltid lyxa till det på något sätt, så tisdagar blir en dag man ser fram emot.
 
Idag tänkte jag ta en promenad/springa lite. Hade även tänkt gå förbi gymmet och kolla vad det finns för utbud på olika pass jag skulle kunna tänka mig att gå på, som jag kan variera träningen med.
Men som vanligt när man börjar träna så resulterar det ofta i att man blir sjuk. Antar att det är för att man börjar ansträng kroppen mer.
Vilar idag och tränar ordentligt imorgon istället. Hoppas på att det kommer finnas något/några roliga pass som passar mig. Så träningen inte blir enformig med bara sprigning.
 
Nu får det bli en lång dusch och sen sova tidigt, så jag är piggare imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback