LÅNGHELG

långhelg långhelg l å n g h e l g.. lånnnnghelg. vad skönt det ska bli :)
torsdag . ledig
fredag. ledig
lördag. ledig
söndag. ledig
måndag, ledig
ska det dessutom vara bra väder så kommer det bli underbart att få vara ledig .

idag var det pest att sitta på kontoret, 29 grader ute och ännu varmare inne?! svettigt , men det gick och promenaden nu ikväll när solen var på väg ner och det började blåsa lite svalt var välbehövlig .. :)
snart måste jag fan ta tag i att börja springa!! Hursvårtskadetbehövava??

Tänkte snart ta en dusch och krypa ner i sängen, så jag inte vaknar halv 7 imorgonbitte igen. Hela dagen blir förstörd/stressad om jag försover mig. Rätt kontigit egentligen.
Nästa gång jag skriver hoppas jag på att kunna skriva något roligt typ att jag har fått min man som jag går och dagdrömmer om. :) hanärfandetfinaste...:) menmen, godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback