Tandläkarbesök

Yeepp, idag var jag hos tandläkaren och grejade med min tandställning. Han filade mellan tänderna i överkäken och spännde bågen. Det börjar ömma rätt ordentligt i tänderna nu. Men , de blir ju något bra av det så det är inte jobbigt. Men däremot !!!!! Så satte han in rälsen i underkäken idag med, den är i metall och jag mår dåligt över hur det ser ut. Framförallt så ser det mer förjävligt ut änvad det är pga en tand som är väldigt sne.. Så de ser ut som om jag har en stor klump metall i munnen därvid.. O blääää! men men, samma sak, de blir ju något bra av det o de kommer ju bli bättre o bättre. Så jag måste bara vänja mig!!

Nu ska jag duscha, sen kila iväg till jossan ( som bor i min gamla lägenhet ) Där blir det väl en och en annan öl.. Ett par killar från göteborg är och hälsar på där med. Så de blir säkert trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback