lördag

fortfarande helg :)
igårnatt sov jag hos mina föräldrar, första gångenpåjag vet inte hur många år?
jag gillar inte att sova borta, men det gick bra.
Mamma var på firmafest med jobbet, så jag var där och sa hej.. O det verkar som
att alla letar efter pojkvän till mig. Det var det första dom sa när jag kom dit, att
dom hade hittat en väldigt fin kille till mig som jobbade som snickare och hette sebastian..
Dom hittade iaf inte honom sen. Lika bra det:) Jobbigt om jag hade kännt honom.


Så idag har jag haft ellie hela dagen, hos mamma och pappa, sen kom resten av deras familj
dit och åt tacopaj som mamma och jag hade lagat.trevligt.
Nu ska jag duscha, göra mig i ordning så blir det utgång med ett par tjejer ikväll.. Yepp.
Men, blir lugnt med alkoholen för mig. Är trött på fyllor och bakissmällor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback