barnvakt fredag lördag och söndag.

Vilken ovanlighelg det har varit.. Har innehållit barn , barn och barn.. Jag har varit barnvakt åt min systerdotter Ellie hela helgen. Då får man givetvis planera efter det också. Så ifredags åkte jag ellie och en vän ut till malin som också har en dotter på 2 år och lagade mat och kollade på idol. Klockan tio var vi alla helt döda framförallt jag o min vän. Så det blev raka vägen hem men då hade ellie hunnit sova i bilen lite så hon ville inte sova på en gång :) hehe men välling snuttefult o tutte funkade .. hon däckade på golvet där jag lagt ut täcke o kudde.. sen bar jag in henne i min säng.
Igår åkte vi hem till lollo som som också har barn, en på strax över ett år och en på 4 år.. Max o ellie lekte medans vi försökte fika i lugn o ro. de gick sådär.. Sen hade vi muskväll med Ice Age 1 och 2 här hemma. Jag ellie och en polare.. Efter vi lagt ungen skulle hon o jag kolla på vuxenfilm men båda däckade..:P Dessutom har min systerdotter legat typ på mig inatt.. Mysigt att hon känner trygghet :)

Har hänt massa i helgen när hon varit där.. Bandannat fick hon lov att bada i mitt badkar. Vilket hon älskar ! o när hon satt där o skrek av skratt så slog tanken mig att hon inte hade bajsat än sen hon kom till mig (jag var glad för det eftersom jag avskyr bajsblöjor..för kvällnngar., men undrade ju om de va något fel) så jag skickade sms till syrran o hon svra de kommer nog snart. Jajjamän... Det gjorde det 5 min efter det skiter ungen i badkaret :P Hahaha...Hon får panik o blir livrädd.. hon trodde hon hade blöja på sig .. o jag får panik o drar upp henne o sätter henne på toan. haha ja herregud !!!!

nu är det bf-barnfritt här o vi ska sätta oss i soffan o andas :)

Jag hoppas att den personen jag vill sk höra av sig gör det och sover här inatt.. Det hade varit bästa avslutningen på den här helgen.. det då och den kalla ölen som väntar i kylen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback