ute fryser man

ute fryser man fan ihjäl. usch vad kallt det är. jag längtr till våren och sommaren.. men först och främst våren! o om tiden ska fortsätta gå så snabbt som den gör nu så är vi snart där :) snart !? är november avklarad. sen är det bara december, januari, februari och mars, kanske april som är hemska månader. april är svårt, ibland är april skitbra och andra ggr är det kallt, regnigt osv. Nästa april hoppas jag är varm och solig !!!!! :D 4-5 månader kan gå snabbt, jag hoppas verkligen verkligen verkligen det.. mkt pga att jag hoppas jag kan se resultat av min tandreglering då också o att jag har vant mig vid skiten.. Just nu känns det förjäbligt ..Kan ju inte äta någonting! & det är ett problem som jag inte behöver just nu. har problem me maten som det är ändå... ajjaa pip och gnäll på mig. Äntligen är det igång iaf..efter 4 års väntan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback