tänk vad en ....

Tänk vad en låt kan få gamla minnen att bubbla upp. Hittade en låt som jag och en person som betytt väldigt mycket för mig lyssnade på säkert hundra ggr om och om igen i hans bil. Det är många år sen nu. Det är bara en av alla låtar som påminner om honom. Allavåraminnen.
Tänk vad allt förändras, det kan  gå snabbt. Undra om han tänker på mig ibland också eller om alla våra år är som bortblåsta i hans skalle... Jag tror inte han vet om hur tomt det blev för mig utan honom och hur jobbigt det har varit.

Kom hem från gymmet för en stund sen, tänkte gå och lägga mig tidigt idag. Senast klockan 21.00. Har varit alldeles för trött den här veckan. Jag har kanske inte sovit så bra!? Något är det, när klockan har ringt på morgonen har jag knappt hört den & när jag väl vaknat så vägrar jag gå upp. Min egna jävla kropp lyder mig inte :) Detärintebradet. Därför får det bli sängen tidigt och många kvalitetstimmar i sömn för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback