söndag

det var trevligt igårkväll, roligt folk som var där och det var gott med en,två, tre öl och två rom o cola. men som vanligt tål jag ingenting och känner av gårdagen idag. hur kan det vara så? det var iaf jag och min polare + alla par igår. i sånna lägen känner jag extra mycket hur gärna jag skulle vilja ha en pojkvän nu. Usch jag minns inte hur det känns att vara älskad av någon, så som jag och henrik hade det. Då var allt bra, fan vad kär jag vad och han älskade verkligen mig! När vi åkte hem igår hade jag ångest över att behöva sova själv. Fyfan vad sånt är jobbigt, man vill sova med någon men vet att det inte kommer bli så. Sen vill man heller inte bara ringa någon man vet man kan sova med bara för att slippa sova själv. Utan man vill sova med just den där...

Nu ska jag koka lite nudlar, lägga mig i soffan och försöka somna framför tvn. Jag kan inte sova länge på morgonen längre, idag ville jag sova bort halva dagen för att få vila. Då vaknar jag innan kl 8 och kan knappt somna om. Är det pga träningen eller varför har det blivit så? Jobbigt! Iaf, ska försöka sova lite, sen städa och göra fint hemma så man kan försöka få en hyffsat trevlig söndagkväll iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback