snart iväg till

ska snart bege mig iväg till gymmet. syter för att gå ut i kylan, men ska bli skönt sen att ha tränat. o om jag inte inbillar mig så syns det redan lite resultat :) Då blir jag mer taggad :P O efter all choklad som jag har tröstätit sen i fredags & allt godis jag ätit de senaste veckorna med någon... usch! så borde jag absolut ta mig dit idag :) såg ju bilder för ett tag sen från förra sommaren, aldrig att jag tänker gå upp så mkt i vikt igen. Tänker inte sitta o gluffsa i mig massa skit osv om jag skaffar pojkvän eller något. ALDRIG!!

ikväll ska en vän på dejt, spännande. Jag vet ju hur det gick när en annan vän gick på dejt med någno som hon träffade över internet ..nu bor dom tillsammans o allt gick jävligt snabbt :) ska bli spännande att se hur det går för henne ikväll! & på tal om dejt o såntdära så har jag haft fjärillar i magen ett par ggr det senaste. :) härlig känsla men också sjukt otäck och läskigt... Inte alls för ofta någon för det att pirra i min mage direkt.


Nähee nu sticker jag &rälsen till gymmet, har käkat nyss. Så, blir tjockjackan o mössa på.. Lär ju frysa ändå men värt ett försök iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback