snart helg igen:)

Eller, efter imorgon kan man säga att det snart är helg igen. Sitter i soffan och andas lite nu. Har varit trött och slutkörd på jobbet idag. Ellie har kört slut på mig, sen fick jag sovsällskap igår så blev senare än vanligt.. Vilket man alltid ångrar på morgonen. hehee. jag vaknade inte ens av min väckarklocka :P utan vaknade av en knuff i sidan. hehe.
Hur ska det gå när man själv har barn? När man inte kan lämna tillbaks dom ? :P Finns inte direkt någon ångesrätt. Iofs tror jag aldrig att man skulle ångra sig men shit vilket jobb det är.
Städa laga mat, passa, vakta, uppfostra, städa städa städa.. vakta trösta vagga, underhålla, laga mat, mysa, laga mat.. Osv osv.. Det är ett helttidsjobb ! :) MEN, det var faktiskt tråkigt o lämna tillbaks henne.. Hon är helt underbar och hon gör saker man blir tårögd av, kärleken till sina syskonbarn är otroligt stark.. Ibland kan man undra hur man kan bbli lipfärdig av vissa saker :) Härligt !

Nu ska jag ta tag i mig själv, dra mig ner till gymmet. Ska bli skönt o kul, det e bara den där studen innan man kommit dit som är seg ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback