sa ju det...

mm, jag sa ju det. nu är det snart helg igen. det är så jävla äckligt hur snabbt veckorna går. folk börjar förundras på jobbet. jag tränar, lagar mat och har med mig matlådor osv. hur länge tror ni detta håller i? haha. Förhoppningsvis får jag in en rutin så det rullar på :)

Har ätit för en stund sedan, sitter i soffan och vilar nu. Sen ska jag byta om och bege mig ner till gymmet igen. Idag blir det roligare för det är inte den där tråkiga springningen. Igår var jag verkligen omotiverad men jag gjorde det! Jag hoppas att motivationen blir bättre när jag börjar märka resultat i att jag orkar mer och mer. Förhoppningsvis och förmodligen blir det säkert så.
Annars händer det inte mycket mer idag. Jag har inte sovit själv sen förra onsdagen. Har varit hos vänner, hos någon, haft min systerdotter osv. Så, efter träningen tänkte jag försöka fixa iordning mitt hem igen. Plocka upp mina kläder som ligger överallt och diska den disken jag har.
För någon dag sen var det rent och fint här, sen var jag hemma i 2-3 timmar och lyckades riva runt och skapa kaos här. Helt jävla otrolig är jag! Jag stökade ner så jävligt när jag skulle iväg och letade efter min mobil, jag var stressad och rev runt och slängde allt på golvet ( alla kläder osv ) sen hade jag mobilen i en av tröjorna jag hade på mig ;) hahaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback