nu säger vi godnatt.

skönt, hälsade på hos en polare på en kopp kaffe efter jag varit hos syrran hela dagen. va rädd för att behöva åka och leta parkering i flera timmar men fick bästa och närmsta parkeringen på en gång nu. TACKAR gudarna för det. Nu säger jag och min halva räls godnatt... hehe. skönt o slippa sova själv :P haha nej nu e jag fan trött. har varit på skitkasst humör ikväll. hoppas på en bättre dag imorgon.

allvarligt så känns det förjävligt i munnen. Det får inte plats och ALL mat fastnar. Men sen om sanningen ska fram så är det skönt att äntligen ha kommit igång. Eller jag tror inte jag har kommit igång..pga hur det gick till hos tandläkaren osv,men det sitter där iaf och om två veckor ska jag dit igen. Bara att kämpa på nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback