löp träning.

idag blir det att springa på bandet på gymmet. 1timma. gissa om jag är sjukt omotiverad :) ja! jag behöver skaffa musik som jag kan ha med mig. tror det skulle underlätta mycket. Imorgon blir det att träna magen, ryggen axlar o bröst igen. Igår när jag hade varit på gymmet och skulle hem och se på film hos en polare var jag helt slut i kroppen och supertrött. Nycklen till frihet kollade vi påmen jag somna till en stund sen spola han fram till slutet. :) hehe.. Men den filmen är braa. Jag vet att jag har sett den förut men mitt minne är ju så sjukt kasst!! fan det är obehagligt..
har vaaknat flera ggr inatt tror jag osv, sen ska jag inte sova hemma inatt heller utan hos en tjejkompis som behöver sällskap.. måste komma isäng tidigt iaf. har ju inte blivit av de två senaste kvällarna. o det känns, har haft svårt för att hålla ögonen öppna idag. Men de gör inte så mkt :)

nu blir det en promenad i spöregnet ner till gymmet :P myspys

Kommentarer
Postat av: Eskilagathe

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback