lite ångest.

har lite ångest att träningen blir lidande för att jag inte kan äta. vill iaf trän 4 gånger i veckan.så, onsdag torsdag fredag och lördag vore skönt om jag kunde komma iväg till gymmet. gå dit o köra lite är bättre än ingenting!! ska försöka fixa det. blir ingen alkohol i helgen för min del, usch.. en öl eller två kn var gott men är trött på fyllor. :) eller, inte fyllorna kanske men dagen efter. fan jag är sängliggandes hela dagen. sinnes....

nu har jag duschar och lagt mig i sängen, tog med mig handväska till jobbet idag ( det är inte min grej ) o nu vet jag inte vart jag har lagt den. Kom på det nu. Typiskt mig o slarva bort saker, förhoppningsvis ligger den på kontoret. Återstår att se. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback