huvudvärk och tandvärk....

jag har huvudvärk och tandvärk, hehe. fyfan vad det är synd mig. huvudet dödar mig och mina tänder är ömma. sen har jag typ skavsår i hela munnen :P bara att härda ut.
igår blev det utgång, vi gick till harrys istället för o gå till samma tråkiga ställe hela tiden o det var himla bra där faktiskt :) mkt folk och många fina pojkar att titta på. första gången "jag o rälsen" var ute o de var ju inga problem o träffa killar för de :P hehe skönt iaf.. nu e det bara att lära mig prata och hantera att le som e kvar som ja måste lära mig :...hehee.. tnkte sättapå en film på datorn nu och sen sova, hade en sjuk jävla natt o har inte sovit mer än typ två eller tre timmar. usch. så ska somna till filmen igen, har försökt kolla på den tre ggr nu men somnat på samma ställe ( fem minuter in i filmen ) hela tiden. men men.. ska försöka se den nu, o se vad det e för filmer han har lämnat här egentligen :) Sen blir det till o laga någon lätttuggad mat och sen åka ut till pappa om klockan inte är mitt i natten.  hoppas på o fåträffa han ikväll me, film o så. mm hade varit mysigt !! hanärfin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback