godnatt godnatt godnatt

träningen gick bra, jag är rätt stark ändå :) kul med resultat också. imorgon blir det träning igen. tänkte stänga av datorn nu. fundera på om jag ska kolla på efterlyst eller gå och sova på en gång. vore skönt att var utvilad till mördardagen på jobbet imorgon. usch, torsdagar har alltid en tendens att från början vara mycket redan då sen blir det alltd ännumer när folk är hemma osv. Så, efter torsdagen är klar kan man andas ut!

behöver egentligen äta lite med, men huuu... vad kan man käka?! får se om jag hittar något lätt tuggat. hahaa. gud vad jag längtar tills inte nu på fredag men nästa då jag ska till tandläkaren igen. undra om det egentligen för gå till såhär? Ajaa. jag får stå ut med att inte kunna prata ordentligen i 1 ½ vecka till.. neej, nu ska jag rota fram något att äta. godnatt.


Kommentarer
Postat av: Madsmathilda

I like your website. Good job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback