glad glad glad.

När det är soligt ute och fint väder blir jag glad. & idag har det varit soligt hela dagen. Iofs har det blåst och jag har typ fryst ihjäl tre - fyra gånger men det har varit lugnt :) Hade möte på jobbet igår och jag tror förändringarna kommer bli väldigt bra om vi tar tag i det. Och jag ska ha/ta ännu mer ansvar. Kul ! Nästa steg är att slippa städa så mycket & ha andra arbetsuppgifter istället.. Ser jag fram emot när den dagen kommer! :)

Nu ligger jag helt utslagen i soffan, funderar på att gå ner till gymmet redan nu så jag får det gjort. ( eller så gymmar jag inte idag och tar det på lördag istället? ) Jag har sovit dåligt inatt, vaknar säkert 1g/h minst. I går morse drömde jag/var halvt vaken när klockan ringde o jag var visst en civilekonom och tänkte om mig själv att jag var helt korkad och dum i huvudet som inte kunde RÄKNA ut att jag mvar tvungen att gå upp.. Haaha :P ja herregud. :P

Blev förresten efterlyst igår ;) inte film! Men usch, vad tråkig han är som har ersatt leif GW. Programmet är inte alls samma sak. Men Leif ska tydligen göra något program på 1:an eller 2:an Veckans brott? Det måste jag se ! :) Ajaa. Får se, om jag sover ensam ikväll. Vore faktiskt skönt. Hehee. Bre ut mig i min stora dubbelsäng och få sova ordentligt. Klockan 20 hade varit bra att lägga mig :P Jaag e helt slut efter allt sen förra onsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback