början - slutet

Har precis duschat för o få lite värme, ska bege mig ut i stormen ner till gymmet. Oj oj oj oooooj, inga dåliga undanflykter för att det är dåligt väder :) Imponerande! Jag gjorde världens grej nyss, sjukt jobbigt och allt allt därtill. Meen, äre så äre dags.. början lr slutet?!
Mina tänder dödar mig , lr.. Min underkäke. Förra veckan ömmade det inte såhär som det gör nu. Undra varför jag har ju gjort exakt samma sak? & inte jag har inte ens satt in någon räls där. Hur ska det gå sen? jag kommer nog avlida av smärta osv ... inte kunna äta. Kanske funkar med gröt? hvregrynsgröt ska jag börja käka på morgonen nu. får väl bli frukost, lunch o middag också.. hehee nej fyfan va äckligt!!!


mot gymmet, sen hem till min kära vän! hennes dejt gick typ över förväntan.. varade i 3 dagar o nu e hon så kär så kär verkar det som :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback