Blev senare på jobbet än vad jag

Blev senare på jobbet än vad jag trodde, kom hem vid halv 8. har inte gjort någonting mer än käkat nudlar och tagit mig en öl. & nu är kl så mycket så man kan gå och lägga sig. Vilket jag tänker göra :) Imorgon är en viktig dag på jobbet, igen. Det går frammåt. Är bara så trött på att det alltid ska vara någon som är sjuk. Det krånglar till det en hel del.

Åkte akut ut till tandläkaren idag, satte ringar ( gummiband ) mellan tänderna. Alltså inte mellan käkarna utan mellan tänderna. Bara det spänner en hel del. & på fredag är det kört, då ska vi sätta in den delen som ska vara i överkäken. Det är fan hatkärlek. Äntligen så ska jag börja räkna ner ttill att få raka tänder, men två år känns som en evighet! :) Alla jag pratat med är så positiva och det hjälper verkligen. Sen finns det ju vissa man bryr sig mer om vad de ska tycka än andra. Men fan, det är för det ska bli till det bättre... :)
Konstig tanke att inte behöva skämmas för mina tänder och inte behöva gömma dom utan bara kunna le och prata normalt utan att alltid tänka att personen man pratar med kollar på tänderna! Kommer bli sjukt bra !!! :):):)



nu blir det en snabb dusch och sen sängen, kommer väl som vanligt ligga och dagdrömma i typ 5 minuter innan jag däckat. somnar verkligen såsjukt snabbt så fort jag lagt huvudet på kudden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback