22 år med tandställning.

Idag har jag varit hos tandläkaren och satt in en del av rälsen, inte hela delen utan bara en deö på överkäken.. hur fan ska allt få plats? Jag kan inte stänga munnen. jag kan inte le utan att visa tänderna och detta känns hur jävla ovant som möjligt.. det ömmar inte och tandläkaren hade tankt att inte göra någonting alls med mig idag. men aaah. efter mkt krångel och lång tid så satte han dit lite iaf. jag hoppas jag vänjer mig. just nu känns det bara åt helvete faktiskt och jag undrar hhur fan allt ska kunna få plats, och hur detta ska gå. trodde inte att det skulle ta så himla stor plats. två år känns som en evighet! Ska tillbaks om två veckor och sätta dit resten på överkäken sen vet jag inte.. allt är bara rörigt.

nu är jag jättetrött och ska nog sova tidigt idag. igårkväll var mysigt. surt o inte veta vad detta är osv.. usch... negativt idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback