Inget är som förr.

Jag sitter och skriver med på msn, han och hans tjej har precis köpt hus.
Jag läängtar efter den dagen i mitt liv :) Iofs är den lååångt långt borta förtillfället. Pga mkt som hänt.
Men vilken härlig känsla att göra tillsammans med någon,, när jag väl har hittat rätt man ! :)
en riktig man för en gångs skull .

Just nu får jag nöja mig med att bygginvest är och renoverar i min lägenhet, de håller
på med köket.  Dom ringde i fredags och sa att dom skulle börja med det på måndag.
Så det var ju bara att tacka ja till erbjudandet . :) & nu måste jag plocka ut mitt sovrum också,
för dom ska fixa där inne med imrogon! KAOS i mitt hem just nu och jag behöver en man som kan hjälpa
mig att bära..

Ha börjat med min tandreglering nu också, jag kommer få min räls i augs och jag längtar INTE
för jag har jätteont redan nu..! haha hur fan ska det här gå i två år? :P SJUKT SMÄRTSAMT
och inte särskillt fint med räääls, men heeey. Jag kommer ha jättefint leende till slut :D

hade för den delen föresten sommarfest med jobbet i lördags, jag blev alldeles för full ..tyvärr...
Men innan dess tyckte jag det var riktigt trevligt. Jag trivs jättebra med dom jag jobbar med :)
gick hem ganska tidigt, eller ja. hem och hem.. Lyckades gå ifrån min jacka där mina nycklar
låg i.. Bra :P  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback