Tänk vad konstiga saker man..

Tänk vad konstiga saker man har för sig ibland, typ olika ideer man har.

När jag kör firmabilen och har precis börjat åka utan att fått på mig bältet så börjar
det rätt fort pipa i bilen. Tanke:
Jag måste hinna få på mig bältet innan det börja pipa, annars/för då/kommer det bli...
( så kommer man på någon löjlig tanke ) haaha.

Eller om jag har pratat i telefon och ska lägga på så trycker jag säkert 5 ggr snabbt
på "lägg på" knappen. För jag får för mig att det snabbare läggs på så jag kan låsa
och lägga ner mobilen igen.


Jag försov mig i morse lite, i drömmen jag hade innan jag vaknade ringde en kille på
jobbet och frågade vart jag var.
Då förklarade jag som det var , att min bil hade blivit sönderslagen och att dom hade
tagit förardörren också så jag var lite sen. Hahaa.. Herregud !


Jag tror jag behöver semester ! Förhoppningsvis kommer vi iväg på en sistaminuten ! :):)
DET HADE VARIT UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback