Ja idag fick jag en chock när ..

Ja idag fick jag en chock när jag tog upp min mobil för att se om någon hade hört av sig.
"Du svarar ju inte. Du har blivit Moster !! :)"
Hon skulle inte komma förens den 29 juli och jag trodde att hon skulle gå över tiden den
här gången också.. MEN NEJ! :):)

Liteen söt  mööörkhårig Elina !! Grattis Syrran&Kristian! :) Fan vad jag längtar tills imorgon
när jag ska få träffa henne ..=)


Så idag har varit en bra dag, jobbar, varit ute och käkat med min kusin och kristian, sen
har jag shoppat kläder. 5 tröjor/linnen och ett par jeans blev det . Äntligen hitta jag ett
par snygga jenas som jag vill ha.. Typ alla mina byxor är förstora. SÅ det var perfekt!!

Nu ska jag duscha och sen sova, Kommer lägga in bilder imorgon på Ungen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback