hahaa, shit vilken måndag det ..

Hahaa, shit vilken måndag det här blev. Den började i kaos.

Första dagen då jag ska ha mer ansvar, ha hand om personalen och se till att allt funkar själv,
annars brukar ju min arbetskamrat bara där. men inte idag. hon har semester.

Det börjar med att jag försover mig, vaknar 06.50 PANIK !
Springer upp och kläder bokstavligt talat på mig i farten samtidigt som jag borstar tänderna.
Telefonen ringer, sjukanmälan.. Ännu mer stressad.

Ringer kontoret och säger att jag är försenad, ska springa ut till bilen.  BILNYCKELN är borta.
Hahaa PANIK igen.. Hittar den efter typ 10-15 min letande. på ett ställe där den verkligen inte
ska vara utan hade trillat ner där från min byrå i sovrummet.

Springer till bilen, kör alldeles för fort, kommer halvvägs till kontoret och kommer på att jag skulle
ha tankat bilen i helgen vilket jag glömt. Bilen börja rycka och jag tror jag kommer få bensinstopp.
PANIK igen.. :P

Jag lyckades iaf ta mig till jobbet och jag löste allt :)  Hoppas på en lugnare morgon imorgon! :)
Haaha :)

Nu blir det willys, sen hoppas jag på sms sms sms , segt att vänta på sådant, eller förvänta sig
o så :)

Som sagt, ser fram emot nästa helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback