det slutar alltid med att vi ...

det slutar alltid med att vi får stressa. jag somnade förut idag efter jag hade ätit.
eftersom jag la mig vid typ 05 inatt. Vaknade vid halv 3 att det ringer i min jobbmobil.
Får panik och ONT i magen för jag trodde jag hade försovit och fattade ingenting.
Men neee, senkom jag på att det är lördag . Skööönt :P

Så vi stressade upp till systemet .. köpte alkohol, stressade hem,släppte ut hunden
köpte mat, käkade igen. haha ( mm, jag kommer nog snart bli tjock igen ) :P

Nu ska jag försöka hitta något snyggt att ha på mig, sen iväg o dricka vin!
Fan jag drack 5 strköl igår o blev full iaf och lite bakis idag. Hehehe seriöst ??
men men :) det blir nog lika gott med vin ikväll ändå :)

Ajaaa, vi får se vart den här kvällen leder till !! :P man vet aldrig när vi går ut. haaha
Blir nog trevligt iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback