Det är redan söndag...

Det är redan söndag ( igen ) och det är höstväder ute. Kallt och regnigt, vart tog sommaren vägen?
Hoppas hoppas det fina vädret kommer tillbaks snart igen. Tänk alla inklisive jag som klagade på att
det var Fööör varmt. Det ska aldrig hända igen ! :)

Helgen har varit bra, var ute och hälsade på min syster och barnen i fredags. Efter det gick vi ut & det
var nog inte alls lika mycket folk som vi hade tänk oss att det skulle vara.
Jag sov bort nästan hela lördagen, det var mysigt men fick lite ångest när klockan nästan var halv 3 när jag gick upp. Skyndade mig hem, åkte ut till mamma o pappa en snabbis och på kvällen var vi ute och åt.
Ville sova bort hela söndagen med , men så blev det inte.. & nu är jag sugen på att gå på bio men ska
nog försöka komma isäng tidigt istället. Imorgon börjar en ny arbetsvecka ! 5 dagar kvar till helg, det känns som en enda lång evighet :)) haaha.

3 veckor kvar till semester! Fan vad jag hoppas på att det blir en sista minuten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback