äntligen äntligen är det..

äntligen äntligen är det fredag igen, finns det någon bättre dag?
ikväll blir det bara lugnt, skönt att vakna ej bakis imorgon som de
senaste lördagsmornarna. ljuvligt :)

ska snart ta en dusch och sen åka och shoppa lite, det blev aldrig
av igår. eller, jag får se om jag hittar något jag vill ha rättare sagt. :)



Förra veckan var det ett år sen vi var på Gotland, ett år sedan !
Jag hade önskat att vi skulle åkt dit iår igen, det är helt otroligt vackert där!
Synd att jag inte har alla biler, vi tog hur många som helst ! Underbara Gotland.
alla minnen.



Älskvärt.


Den blåa lagunen vi åkte runt och letade efter. Haaha omvägar, fel vägar , frågade
folk som bodde där vart den var. Ett par visade oss till en annan lagun (ej denna på bilen)
som var en ren besvikelse. Men vi gav iaf inte upp och det var tur det.
Så fint det var!



Fan vad jag njöööt förra året när vi var på Gotland. Den här stranden var fantastisk!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback