Nöjd med livet.

Jag har haft en bra vecka i Uppsala, jag ska inte klaga eller tycka synd om oss för att vi haft det svinkallt och varit tvugna att hålla oss inne på rummet. Det har varit mysigt och trevligt.

Jag är nöjd med mitt liv och mår mycket bättre än vad jag har gjort på länge. Det är skönt. Jag har mycket lättare till skratt.  Dessutom har jag lättare för att välja att leva mitt liv istället för att gå runt och vara nere över sådant som har sårat mig eller sinkat mig innan. detkännssomfrihet!

Idag fick jag och en vän skratt-atack på jobbet. Vi skrattade så vi kiknade. Det var härligt. Ni vet när man skrattar och det man skrattar åt blir bara roligare och roligare ju fler gånger man upprepar det. :) älskvärt.



Jag väljer bort allt som sårat mig och lever mitt liv nu istället !
Vissa personer har fått allt för många chanser och inte tagit vara på dom. Nu kanske det är försent på riktigt, för mig känns det så. 2010 kommer bli ett glatt och galet år. Jag ser fram emot det.


Godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback