kasst imunförsvar JA

Har åkt på en riktigt ordentlig förkylning, kan tacka en vän som alltid lyckas smitta mig. Hehe. Får hoppas Ellen slipper bli smittad iaf, brukar annars bli så.

Jag har bara ätit och sen legat i sängen sen jag kom hem från jobbet. Har legat och dagdrömt om massa olika saker, hur saker och ting hade kunnat vara osv :) Dagdrömma är härligt!
Det  finns liksom ingenting som kan bli som man inte vill.

Jag brukar gå och dagdrömma på jobbet en del också, antar att jag itne är själv om det. Eller folk kanske inte brukar gå och dagdrömma? Jag tror nog jag gör det nästan hela tiden. Framförallt i bilen med hög musik på. Då fantiserar jag hejvillt :) hehe..

I morgon är det fredag, och det känns för bra för att vara sant. De två senaste dagarna har varit jobbiga med min förkylning. Som tur är har jag toppen jobbarkompisar som har tagit hand om mig, tagit mer arbete , åkt och köpt alvedon till mig osv ! :) Jag trivs väldigt bra..

I tisdags tattuerade sig Ellen också, jag var någ mkt mer nervös och svimmfärdig än vad hon var överhuvudtaget. .Fan vad jag avskyr nålar, ändå vill jag verkligen jättejättegärna göra en inacken! :P

Nu blir det sängen, ska nog ringa ellen o se hur det går för henne först.. Hejheej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback