ojojoj - OJ

Nu har vi precis slängt ihop lite mat. Fläskfile, hemmagjorda klyftpotatis och sås till det. Längesen jag åt "riktig" mat. Annars brukar det bara bli pasta och köttfärssås, och annan lätt mat. Mmm! Det var välbehövligt..
Men nu är jag så mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. hahaa . Aldrig är man nöjd! =)

som jag sa på jobbet, nu ska man ligga o jäsa en timma sen sova, :P


Blir nog sängen tidigt idag iaf, vaknade klockan 06.56 i morses. Hade glömt sätta på väckarklockan duktig som jag är. Har varit sen ett par ggr till jobbet nu, det måste fan ändras.. Ananrs blir det väl utskällning .. o de orkarjag inte :P heehe.

Nej nu ska jag titta på tjockisarna på tv igen.. När dom bantar! tränar som idioter och bara rasar i vikt.. ojoj! jag ska snart börja träna igen. Gym! Kommer bli skönt , det ger så mkt. Inte bara i kroppen utan i psyket också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback