allashjärtansdag.

Den har bestått av besök av syster med hennes familj. intemktmer.
Hon hade ÄNTLIGEN bakat en cheesecake till mig, Tack så jättejättemkt. God.

Jag funderar fortfarande över lägenheten, ifall jag ska byta eller inte.
Det börjar kännas mer och mer som att jag kommer byta. Den lägenheten var så hemtrevlig.
Trägolv i alla rum utan köket, charmig och högt i tak. Väldigt mysig!
Badrummet var helt underbart.

Hmmhmm, jag vill ha besök från Uppsala, kan han inte bara ta och komma hit
och stanna här tills jag kan åka och hälsa på honom?!
Det bästa hade varit att få en allhjärtansdagpuss, men aah...


Nu ska jag väcka grisen som ligger ocg sover i min säng så hon och jag kan
åka och handla! :)
tänkte vi kunde laga lite god mat ikväll och ta oss ett glas vin, i mina nyinköpta
Vinglas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback