Uppdatering.

Julbord, jobba, jobba, jobba, jobba, jobba, jobba. Det är inte mycket mer som har hänt sen senast jag skrev. Har jobbat mer än vanligt. Jobbat kväll, jobbat alla dagar + jobbat natt. & mer lär det bli. Så, just nu är jag bara så tacksam över att få sitta i soffan oh ta det lugnt. :)
Imorgon är en "vanlig" dag på jobbet, på torsdag ska jag jobba natt + en stund på dagen. Fredag, vet jag inte hur det blir. Får väl åka in och jobba en stund efter lunch kan jag tänka mig.

Skulle vilja lägga all min tid på en person, men får avvakta och se hur allt blir. Magkänslan är bra, får hoppas den stämmer.

jag skulle vilja gå o sova redan nu. men ska hålla mig uppe och kolla på Veckns brott på ettan eller tvåan. Leif GW är ju som har det programmet. Har inte sett det innan.. Tror det kan vara riktigt bra, jag hoppas det iaf.. Alla som känner mig vet hur jag är...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback