Tre dagar kvar.

Nu är det bara tre , TRE dagar kvar till ledighet. Jag längtar!! Jag ska försöka hinna med mycket under den veckan. Dessutom ska jag verkligen koppla bort jobbet, behöver en paus! Orkar inte skriva så mycket. Måste hina handla alla julklappar i veckan, fixa med kläderna, städa hemma och ordna med uppersittakvällen på torsdag. Det blir trevligt. Blir nog ett par öl också !! :)

ska försöka krypa ner i sängen snart, fan vad jag har hållt på att vara korkad och va uppe sent de senaste. Jag blir förstörd på morgonen när jag måste gå upp. Ligger och lyssar på väckarklockan i hallen. Blir förbannad och lägger en kudde över öronen. Vill på allvar avsolut inte stiga upp.. Hade gärna legat kvar under täcket, gärna i sällskap av någon speciell!



Kommentarer
Postat av: Bella (kusin)

hej världens sötaste kusin vitamin :D

2011-02-26 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback