shit vad är det med mig och ....

shit vad är det med mig och hundar? jag har aldrig vait hundrädd förut men förra veckan var det en hund som såg mig som en inbrottstjuv och började morra på mig och var väldigt arg. Men allt gick bra.. Var orolig att det skulle bli likadant med den hunden idag, men den var utstängd. puh, då pustade jag ut. Sen när jag var på sista stället idag så hände samma sak, jag kommer med alla grejer och ska gå igenom en dörr ut på ett stooort lager. när jag öppar dörren står en jättestor hund där. Jag blev totalt livrädd.. hahaha.. Men aah, det gick bra. Den blev itne sur på mig iaf!! :P tur det.

nu är jag så sjukt trött, har varit det hela dagen. ska hoppa in i duschen lite snabbt och vänta på att min älskade lilla fia ska komma hit. usch det krånglar med hennes visum o det är verkligen jättetråkigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback