onsdag och torsdag kvar !!!

Fortsätter och räkning ner, inte långt kvar ! :)

Tänkte börja med att gnälla, så får jag det gjort. haha.
Fyfan vilken jävla äcklig skitdag det har varit idag och min otur fortsätter hålla i sig. Har jobbar för 3 personer idag ; Stressigt !
Givetvis när jag är långt ute i skogen i ingenstans 5 mil från kontoret hamnar jag av vägen, bilen sitter fast och då är klockan så mycket så jag egentligen skulle sluta. Jag har ett ställe kvar, sen 50 minuter in till kontoret. Precis när jag ska flyga ur bilen och lägga mig i snön för att dö kommer en timmerbil som precis har fått åka ut och boxera upp en annan bil så han har en boxeringslina. Den killen räddade min dag. TACK! Fan vad kört det hade varit utan honom! Finns ingen teckning på mobilen där ute mitt i skogen och det är en mil till närmsta hus. SÅ,  Lite tur i all min otur :)

Nu har jag slängt i mig mat från igår, väääälbehövligt! Har inte hunnit ta rast eller äta något idag heller. Blir bra många timmars övertid den här månaden. Hur många som helst. Vilket är bra, eftersom jag ska va LEDIG i mellan jul och nyår! :) Lovely!
Ska ta en varm dusch nu, sen får jag se om jag orkar göra något annat idag eller om det blir soffan hela kvällen. Veckans brott idag också ;)





Ge mig sommar eller köp en resa utomlands till mig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback