Haaha...

Vilken dag, fan jag vill bara ha heelg nu! Alla är sjuka hela tiden och då blir det så jävla stressigt. Men, det har gått bra idag och vi har skrattat en hel del. Han är rolig o vi skämde nog ut hela företaget tidigare idag med. Men men! Inte ens uppsättningar av gigantiska vindkraftverk hindrar oss egentligen. Hahahaha jag dör, danskarna borde tänkt vi var dumma i huvudet !! :D

ajaaa. nu ska jag faktiskt ta en cigg, inte alls rökt mycket idag. De känns bra, sen ska jag ta ett varmt bad och bara ta det fortsatt lugnt av kvällen :) Förhoppningsvis ska jag orka gå ut i kylan och köpa mig en rejäl godispåse :) Fyfan va gott de skulle vara ! passar bra med godis och som sagt.. VECKANS BROTT idag igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback