Att ta ett beslut och stå fast vid det..

Att ta ett beslut och stå fast vid det brukar inte vara så svårt för mig. Framförallt inte om det handlar om min egna värdighet i en situation och vart jag står. Men, just nu.. i den här situationen ska det givetvis vara skitsvårt. Jag har sagt en sak, och vill stå fast vid det. MEN när man eller iaf när jag dricker alkohol så tappar jag ju det där, vad som egentligen är rätt och fel. Saker man egentligen vet att man inte ska göra för sitt egna bästa gör man ändå. O så blev det i fredags. Dumt.

Resten av helgen var lugn. Filmkväll och träffat vänner. & idag träffade jag sofia. Verkligen så himla skönt att hon är hemma! på tisdag ska jag träffa anna, braaa! måsteboka in så jag har någon o träffa hela tiden, för annars känner jag mig ensam i världen på riktigt. & den känslan är så jävla hemsk!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback