strålande sool :)

strålande soooooool :) det var precis vad jag behövde idag, igår var en jobbig kväll.
Ibland blir det så, har lite dåligt samvete för jag var otrevlig mot johan som bara
försöker bry sig antar jag. 
Jag borde ringa men kanske skickar ett sms istället, iblandtarjagdensmidigavägen.
Har  diskat upp all (nästan all) disk nu, lagat mat, och bjudit hit min andra hälft som
sitter hemma i sin lägehet och svällter.
Så, gumman välkommen hit på en sisådär lyckad köttfärssås :P haaha :)


Har gjort fransk manikyr och funderar på att soola lite också , vore trevligt att slippa vara
så blek :)
Måste ringa min tandläkare också och kräva att få min räls nu ( hehe undra hur många sådana samtal han fått?)
någon som ringer och vill Ha sin räls är nog inte diekt vanligt. Ite för jag vill ha den, men
vill få det gjort. Få den insatt så jag kan börja vänja mig vid den skiten :P För den ska ju
ändå sitta där i två år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback