sitter med en hårinpackning

sitter med en härinpackning sominnerhåller silverbalsam i håret nu.. Så tänkte överskrida
verkningstiden lite så det ljuser upp mitt hår och gör det myket mjukare ! :)
Fick en sådan av min syster&hennessmbo förrförra julen.
Så var jag och Anna på a6 en sväng, så jag passade på att köpa en ny. :))
Riktigt bra är den.

Träffade på min syster hennes sambo o deras barn där uppe med, snodde med
mig ellie lite, hon ville följa med oss :) Mysiga unge!
Anna skulle köpa present till sin pojkvän så vi var inne i killklädaffärer och ellie
charmade skiten ur killarna ! :P Hon e så tuff !

Efter vi lämnat tillbaks henne gick vi och käkade, stt o snackade länge, handlade mat
och efter det sa hejdå..
Det var kul att träffa henne igen. Inte allt för ofta nuförtiden.Tyvärr, hon är underbar!
Åkte hem till en annan vän och tog en kaffe sen o nu sitter jag här.
Vi funderar på om vi ska gå ut eller inte.. Men jag vet inte. Väldigt kul, men sjukt segt
med att  vara sängliggandes imorgon igen. Denns jävla baksmälla ...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback