sista lediga veckan o det är..

sista lediga veckan o det är verkligen skitsur. sov inte hemma inatt, o vad skönt det
är att slippa sova själv hela tiden.  speciellt nu när en polares mamma har skrämt upp mig
med att det är massa inbrott här där jag bor. bläää !! men inatt sov jag tryggt :) bara
att en katt har väckt mig hela natten, genom att ha sprungit runt och skrikit.. rentutsagt :P
men de gjorde inte så mkt trotts allt.

Jag är bjuden till göteborg i veckan, jag borde verkligen passa på att åka. Har inte lämnat stan
på ""heeeela"" semestern. kanske är dags att göra det ?? Kanske kan åka o komma hem lagom till
helgen? Usch , fan vilken söndagsångest jag kommer att ha :) :/


två polare hörde av sig igår om att de fått nya jobb.. jaa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback