jaha om man skulle fortsätta...

Jaha om man skulle fortsätta städa lite här hemma nu efter jobbet.
Har lyckats STÖKA ner hela lägenheten igen. Haaha , jagbordeskäpamig.

Sen tror jag att jag börjar bli gammal nu. Gick och funderade lite över
min tvätt på jobbet. Jag vill tvätta alla mina kläder, även sådant som bara hängt i
garderoben. även om det inte är använt så kan det behövas. Så de luktar gott :P
Så då tänkte jag, att .. Det kan jag ju göra i början på semestern..
Sortera och slänga, fixa iordning gardroberna osv..
Ordna iordning lite hemma så att säga  :P sen bara va ledig. HAaaha.
Innan när jag hört folk prata om sådant har jag tycket dom varit dumma i huvudet :P
Ledig var enbart ledighet !   menvifårvälse!

Förhoppningsvis är jag inte ens i sverige första veckan på semestern. Går in typ
dagligen o kollar resor även om vi inte ska boka förens dagarna innan :P heehe..
Mmmm.  har gått och trott att det varit torsdag hela dagen på jobbbet.. Fruktansvärt
när jag insåg att det var bara tisdag.. :P


nublire städning och sen duscha.:) ska sova tidigt ikväll tänkte jag. mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback