jag funderar på att ta ut ..

jag funderar på att ta ut linserna, krypa ner under täcket i soffan och somna ifrån tv:n.
söndagar är jobbiga, eller framförallt ensama.
Vi satt här och drack lite kaffe och kollade på tv innan, jag och ett par vänner. men nu
när dom har gått, blir det tomt.

jag har tänkt på en person idag, ( somvanligtegentligen  ) ja vill så gärna höra av mig. men det är svårt.
för jag tror inte att det skulle uppskattas eller ens vad jag vill få sagt. fan, det är svårt och veta vad
som är rätt och fel. Det är svårt att förstå känslor, tankar och sån skit..


nee, nu ska jag försöka gå och somna. idag behöver jag all sömn jag kan få. sov inte särskillt
mycket i fredags o inte igår heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback