hemma hemma hemma

hemma hemma hemma från göteborg. jag har haft trevligt, jag o alex hade tjejkväll i onsdags.
väldigt kul ! var och drack på hennes jobb först sen drog vi in till stan och gick ut på Nivå. helt
okej ställe :)
sen hade jag tänkt åka hem i torsdags men det blev en kväll till, och den spenderade vi med att
försöka piggna till o rickard fixade en återställare åt oss som jag tydligt beställde på natten innan
när han hade varit o hämtat oss..hahaa det var segt :)
på kvällen åkte jag in till stan och träffade johan och senare kom aalex o rickard in. Också trevligt.

nu e jag helt död.. blir o duscha , sen se vad som händer ikväll. Jag hoppas de blir en bra kväll..
sen imorgon ska jag tydlige assistera hjälp, min syrra ska shoppa kläder och ta med sig båda ungarna
in till stan... o på kvällen blir det kräfskiva hos jossan, skitkul !! :)) meeen, blir nog lugnt med alkohol
för mig. jag har druckit väääldigt ofta nu de senaste veckorna. SÅ JAG E DÖD...byyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback