helt galet vad jag är...

helt galet vad jag är trött nu...
ska bli så skönt att sova ordentligt inatt, i min sköna säng.

har varit och letat efter en gungställning idag, på sådana affärer jag oftast aldrig sätter min
fot på i vanliga fall. dels för jag inte har något att göra där och dels för att det finns personer
som jag kan springa på som skulle vända upp och ner på min värld.

& bara för att jag var i en sån affär idag så var givetvis den personen som jag minst av allt inte
klara av att se just nu, där. eller?
Jag ville inte kolla efter så noga, jag tappade andan och kunde bara stå och kolla på någon skitgrej
jag inte ens var där för att kolla på. Jagvetinte, varför ska jag ens bry mig?

jag tänkte gå och sova nu. Det är rätt många olika saker som händer nu & jag vet inte riktigt hur jag
ska tolka allt. både jobbigt och roligt & imorgon fyller minipluttan 2 år ! :) fan vad jag älskar det barnet <3
helt underbar är hon, Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback