här hemma är det ...

här hemma är det lite lyx nu...
Var och köpta frallor, ost och yoghurt förut. Min jobbarkompis berättade på jobbet en gång
att han hade varit och köpt 6 st frallor, med massa olika pålägg osv och
sen klippt alla på en gång. Alltså ätit upp allihop. O när han berättade det
tänkte jag att jag lätt hade tryckt i mig sex st frallor. För oftast äter jag
mer än en man :P vilket jag inte erkännde där och då..Men iaf, nu har jag ätit två frallor och
det får räcka. Jag är mätt...haaha :) men att jag bara orka två st idag är ett undantag. :)

när jag var påväg ner till affären ringde Pappa :):):) då var han och mamma utanför mig.
Sen när han frågade mig vad jag skulle göra, sa jag gå och köpa mjölk?!? Konstigt !!
anledningen från början att gå till affären var för att köpa cigg.. Sen blev det frukost med..men,
mina föräldrar vet att jag röker. Det har dom vetat i flera år, varför sa jag mjölk? Herregud!!


Nu ska jag spana in sista minuten resor :):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback