det känns lite som en evighet...

det känns lite som en evighet kvar till min semester. samtidigt så när jag tänker
på hur kort två veckor är när man "bara" ska ha två veckor semester..:P  så jaa...
Jaglängtariaf! :)

Idag har jag gått hela dagen på jobbet och skrattat.
Lördagen var nog bland den roligaste kvällen på länge..  :D hahaaa..  iaf såhär i
efterhand när man tänker på allt.
Tänk hur bra dum man kan bli när man har druckit lite för mmycket och hur braa livet
kan bli helt plötsligt :P Vi hade skitkul !:)


Nu har jag ätit lite och ska ta en snabb dusch, byta om och se om jag kan åka iväg
o ta en kaffe hos "honetamefanimigblanddetviktigaste&bästaimittliv -förtillfället" tjejen!
Haaahaah. sött sagt av henne om mig i lördags.  Ska ringa och se om hon har slutat jobba än.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback