VÅR I JÖNKÖPING!!

Det är så jävla skönt när solen är framme och man kan sitta på balkonen och ta en kaffe och cigg.
Det känns att det har varit en låååååång och hemsk vinter :) Men nu är det bara att njuta i ett par
månader. Så jävla skönt att det går åt rätt håll!

Det har inte bara varit en lååång vinter utan det är mycket annat som har fuckat upp livet för mig, men
nu har jag insett vad som är bäst att göra! & VI kan säga att; NJUTER VARJE MINUT AV LIVET....!!!!
Jag vill tappa greppet om livet och bara leeva, skita i om det jag gör är bra eller dåligt. Fan skitsamma! :)
Allt har varit så jävla seriöst hittills nu gör jag som jag villoch skiter i vilket :) friiihet.

Bland annat så var jag och träffade lite vänner i göteborg, nya och gamla, på söndagen blev jag Hem flugen
av Johaan.. Sjukt häftigt !! :))


Nu ska jag bara slappa i soffan och sen blir det hockey...!!






Vååååår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback