Sitter och väntar.

Sitter och väntar på ifall min chef ska ringa eller inte. Det är sagt att vi ska gå ut på en långpromenad.
Haha :) Treeevligt. Vi har börjat med stegmätartävling på jobbet nu som ska hålla på i 6 veckor!
Så jag blev medbjuden två av mina chefer på promenad, går ju ej att tacka nej till :P
Vi får se om det blir av, försökte ringa henne nu Men inget svar, det regnar ute så jaa.. Annrs ger jag nog
mig ut själv.Är sjukt tävlingsmänniska jag jag ligger en dag efetr eftersom ajg varit hemma måndag-tisdag
denna vecka o det började igår..:!


:) Må bästa man vinna.. haha ;)

Kommentarer
Postat av: Ally

Jag tror att jag hejjar på dig ;)

2010-04-28 @ 18:59:21
Postat av: Anonym

Hej, jag har ny blogg. puss

2010-05-05 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback