Första advent;

Det är ganska svårt att förstå att det redan är första advent.. Det finns absolut ingen julkänsla över huvudtaget. Haaha. Verkligen inte alls.
Det är julmarknad i stan idag, hade varit myisgt att gå på. Med en speciell person. Såblirdetinte.
Som när vi gick på julmarkanden inne på liseberg för två år sen. Sen badade bubbelbad. Det var mysigt!

Jag sitter ute hos min syster och passar min systerdotter. Det är full rulle hela tiden. Har fått henne att somna nu, så jag tänkte passa på att ta det lite lugnt. När hon vaknat blir det mat och en långpromenad tror jag :) Skönt. Dom är iväg och köper julklappar. säkert myspys för dom.
Gårkvällen var mysig tycker jag allt  (: , bättre än förväntat även om det inte blev som jag planerat. Jag måste släppa in nytt folk. Som Alexandra alltid säger till mig. Att jag ska sluta vara så jävla inrutat på vad jag vill ha och blunda för allt annat runt omkring. Hon är nog inte den enda som tycker jag är för envis och blind.. Om sanningn ska fram.


Haaha,men shit.... Vad händer  ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback